пятница, 10 апреля 2020 г.

МОЯ ДИТИНА ПІДЛІТОК МЕНЕ НЕ ЧУЄ!!!

не слишит

“Моя 14-річна дочка зовсім від рук відбилася: вона взагалі не реагує, коли я прошу її що-небудь зробити. Робить такий вигляд, ніби мене і немає зовсім поруч. А мені вже набридло повторювати:” Скільки разів тобі говорити ?! ! “- все одно немає ніякої відповіді.” Відстань! “- і то не завжди може сказати …”
Знайома історія? Що ж робити в таких випадках, як “достукатися” до своєї дитини?
Вам допоможуть наступні правила:
Правило 1. Звертаючись до дитини, говоріть менше, а не більше. У такому випадку у вас підвищується ймовірність бути зрозумілим і почутим. Чому? А тому, що дітям потрібно більше часу на осмислення того, що вони чують, перш ніж щось відповісти (у них зовсім інша швидкість переробки інформації, ніж у дорослих).
Таким чином, якщо ви задаєте своєму чаду питання або просите про що-небудь, почекайте, принаймні, п’ять секунд – дитина сприйме більше інформації і, цілком можливо, дасть адекватну відповідь. Спробуйте говорити коротко і точно, уникайте тривалих монологів. Так дитина зрозуміє, що не доведеться вислуховувати цілу лекцію. Наприклад: “Прибери, будь ласка, в шафі перед тим, як підеш гуляти”, “Зараз тобі треба вивчити фізику” і т. Д. Іноді достатньо одного слова-нагадування: “Прибирання!”, “Література!”.
Правило 2. Говоріть доброзичливо, ввічливо – як би ви хотіли, щоб говорили з вами, – і … ТИХО. Знижений, приглушений голос зазвичай застає людину зненацька, і дитина обов’язково зупиниться, щоб послухати вас. Адже недарма вчителі так успішно використовують цей прийом, щоб привернути увагу класу.
Правило 3. Будьте уважним слухачем, не відволікайтеся на сторонні справи, коли дитина вам щось розповідає. Слухайте її в два рази більше, ніж говорите. Ваше дитя, яке дорослішає, просто не зможе стати уважним слухачем, якщо йому ні у кого цьому вчитися. Переконайтеся, що самі можете служити прикладом того, що вимагаєте від своєї дитини (звертайте увагу на те, як ви слухаєте чоловіка, друзів, рідних і, звичайно ж, саму дитину).
Правило 4. Якщо ви дуже сильно роздратовані, розмову починати не варто. Ваше роздратування, агресія моментально передадуться вашій дитині, і вона вас вже не почує. Це пов’язано з тим, що однією з психологічних особливостей даного віку є емоційна нестабільність, в більшій мірі обумовлена гормональними змінами, що відбуваються в організмі дитини. Дорослі повинні бути стабільнішими в цьому плані.
Правило 5. Перш ніж щось сказати, встановіть зоровий контакт з дитиною. Переконайтесь, що вона дивиться на вас, а не в бік (якщо ні, то попросіть подивитися на вас – цей прийом працює і з дорослими, наприклад з чоловіками). Коли ви дивитеся один одному в очі – дитина у вашому розпорядженні, можна формулювати своє прохання або питання. Якщо робити так весь час, коли вам потрібна увага дитини, це привчить її слухати вас.
Правило 6. Нерідко підліткам буває складно з ходу переключити свою увагу на ваше запитання, особливо якщо вони зайняті тим, що їм дуже подобається. Мало того, дитина і справді може вас не чути (така особливість уваги в даному віці). У такому випадку можете зробити попередження – встановіть тимчасове обмеження: “Я хочу з тобою поговорити через хвилину, будь ласка, відволічись” або “Мені знадобиться твоя допомога через дві хвилини”. При цьому встановлений часовий інтервал не повинен перевищувати п’яти хвилин, інакше підліток просто забуде.

ФІЛЬМИ, ДЕ ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ ПІДЛІТОК

teenager

7 фільмів, головним героєм яких є підліток з його переживаннями, успіхами і невдачами, мріями і побажаннями. Перегляньте ці фільми, якщо хочете глибше зрозуміти світ підлітка.
  1. Історія охоплює дванадцять років життя Мейсона (від першого класу в школі до першого дня в коледжі) і складається з невеликих епізодів, що показують дорослішання і відносини з батьками дитини, підлітка, юнака.Фільм дуже природній, простий. Саме цим він приваблює глядача, він дуже близький кожному. Героям дуже легко співпереживати, адже всі ми були в такому віці.
  2. Фільм про непросту долю средньостатистичного безпритульного з вулиці з неблагополучної сім’ї, якому пощастило – його врятувала добра людина з чуйним серцем. З пчуття щирого співчуття його бере до себе жити забезпечена християнська сім’я. Майкл володіє добротою, спокійною вдачею і спортивним талантом. Його новоспечена сім’я піклується про нього і підтримує його в труднощах та досягненнях у навчанні і в спорті.
  3. Звичайна естонська школа, випускний клас. Хлопець на ім’я Йозеп постійно терпить насмішки і знущання з боку однокласників. Ніколи не відповідаючи на випади, він провокує їх «жартувати по-дурному» все далі і далі,  до тих пір, поки за нього не заступився один з колишніх насмішників – Каспар. У класі починається протистояння, яке поступово загострюється, наближаючи неминучу розв’язку…
  4. Фільм починається з питань – героїв фільму запитують про добро і зло, про їх моральні принципи. Головний герой фільму, 15 річний підліток через крадіжку опиняється на лаві підсудних. Звідти в якості покарання його направляють у трудовий виправний табір, де збирають таких же, як він «важких» підлітків на перевиховання. Хлопці працюють на прополюванні полів, а розважаються на танцмайданчику. У фільмі показано, як сім’я, оточення хлопців впливає на їхні долі. Показано їх ставлення до життя, батьків , спорту і дорослих.
  5. Повний драматичних колізій фільм, знятий за мотивами однойменної повісті В. Железнякова. Історія чистої, мужньої і самовідданої дівчинки Олени, яку прозвали однокласниками «опудалом», змусить вас на багато що поглянути іншими очима.
  6. Сегодня я пойду домой один/Сьогодні я піду додому один (2014 р., Бразилія, драма, мелодрама) Леонардо – незрячий підліток, якому потрібно впоратися з ревнощами своєї подруги Джованни і одночасно спробувати розібратися в почуттях, які з’явилися до нового друга Габріеля.
    Так, це фільм про одностатеву любов, але зовсім без пошлості. Він добрий і щирий. Це фільм про буремний світ підлітка. Про його переживання, розуміння і нерозуміння, визнання і невизнання. Тут ви побачите і дитячо-батьківські відносини, і підлітковий протест, і перші кроки в доросле життя.
  7. Повоєнні роки. Одинадцятирічного Володю мати відправляє з села в райцентр вчитися. Хлопчик поселяється у жінки, яка втратила на фронті чоловіка і залишилася з трьома дітьми. Молоденька вчителька французької мови Лідія Михайлівна намагається допомогти Володі. Під приводом додаткових занять вона намагається нагодувати хлопчика, але він відмовляється від їжі. І тоді вчителька вдається до хитрощів: вона пропонує йому грати в «пристінок» на гроші, і, звичайно, підіграє Володі. Незабаром Лідію Михайлівну виженуть зі школи …

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Для дітей “Діти і смартфони. ВСЕ ГІРШЕ, ніж нам здається,” – доктор Ніколас Кардарас

Доктор Ніколас Кардарас – виконавчий директор The Dunes East Hampton, одного з найбільших центрів реабілітації США і колишній клінічний пр...